Nova Zemko
she was like the moon, part of her was always hidden away.> messages : 24 > points : 10 > avatar : Felicity Jones > crédits : glass skin & minori. > pseudo : vespertine. > âge : 37 ♡ statut civil :
just don't give up, I'm workin' it out. please don't give in, I won't let you down. it messed me up, need a second to breathe, just keep coming around. hey, whataya want from me ?> études/métiers : femme de ménage au Boston Harbor Hotel. > adresse : mattapan, appartement #22 (3ème étage). | Sujet: (nova) quand porté par les flots, je ne vois plus rivage. Lun 29 Aoû - 20:36 | |
| |
|
Nova Zemko
she was like the moon, part of her was always hidden away.> messages : 24 > points : 10 > avatar : Felicity Jones > crédits : glass skin & minori. > pseudo : vespertine. > âge : 37 ♡ statut civil :
just don't give up, I'm workin' it out. please don't give in, I won't let you down. it messed me up, need a second to breathe, just keep coming around. hey, whataya want from me ?> études/métiers : femme de ménage au Boston Harbor Hotel. > adresse : mattapan, appartement #22 (3ème étage). | Sujet: Re: (nova) quand porté par les flots, je ne vois plus rivage. Lun 29 Aoû - 20:37 | |
| |
|
Nova Zemko
just don't give up, I'm workin' it out. please don't give in, I won't let you down. it messed me up, need a second to breathe, just keep coming around. hey, whataya want from me ?> études/métiers : femme de ménage au Boston Harbor Hotel. > adresse : mattapan, appartement #22 (3ème étage). | Sujet: Re: (nova) quand porté par les flots, je ne vois plus rivage. Lun 29 Aoû - 20:37 | |
| |
|
Nova Zemko
just don't give up, I'm workin' it out. please don't give in, I won't let you down. it messed me up, need a second to breathe, just keep coming around. hey, whataya want from me ?> études/métiers : femme de ménage au Boston Harbor Hotel. > adresse : mattapan, appartement #22 (3ème étage). | Sujet: Re: (nova) quand porté par les flots, je ne vois plus rivage. Lun 29 Aoû - 20:38 | |
| à vous |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: (nova) quand porté par les flots, je ne vois plus rivage. | |
| |
|